Perşembe, Temmuz 26

Çoook Haber Var !

İlk haberimiz benden. Artık ekmek makinamız var ve ben ilk ekmeğimizi yaptım. Yulaflı... Acemi şansı sanırım hem görüntü olarak hem de lezzet olarak enfesti. Makina bana ben makinaya alışana dek hüsranla sonuçlanan girişimlerim de olmaya devam edecek. İkinci ekmeğimi tarçınlı ve cevizli olarak planladım. Kabuk kısmı son derece lezzetli fakat içi pişmemiş bir ekmek elde ettim. Bir daha ki sefere hedef karışık unlarla yapılmış bir ekmek olacak.

Emiralp ile maceralarımız devam ediyor. Dün akşam maaile Emiralp'i görmeye gittik bu sefer. Balibeyler , biz ve de bizim dışımızdaki bir misafir daha sohbeti güzel, inanılmaz sıcak ama çok keyifli bir akşam geçirdik. Maşide'cik sağolsun güzel bir masa hazırlamıştı bize. En önemlisi Malatya 'ya özgü un kurabiyesi ( tarifini ileride vereceğim). Fakat bizim Zuzu'da boşdurmamış Zeytinli kek ve çikolatalı cheesecake yapmışdı. İkisi de enfesdi.

Zuzu sevgili Ata'sına süpriz de yaptı. Cheesecake in üzerine bir mum koyup doğumgünü pastası haline getirdi. ATA mest tabii ki. Zuzu'nun yeğeni Emiralp ile mesud dakikaları ve dün akşama ait kareler...




Sevgilerimle


1 yorum:

karacaymama dedi ki...

Ellerinize saglik bizde uzaklardan bakip yutkunuyoruz biri yer biri bakar kiyamet ondan kopar diye :P))Afiyet seker, saglik sihhat olsun. Yulaf ekmegi guzel gorunuyor, ama o bebekcik hepsinden daha tatli ham yapasi geliyor insanin. Helede o kucucuk pembe paticikleri ah Zuzu halasi nasilda severmis ya , harikasiniz!