Pazartesi, Temmuz 16

Evim, Evim Güzel Evim !




Bütün bir hafta sonu evdeydim. O kadar özlemişim ki evi. Cuma akşamından pazartesi sabahına kadar. Yemek yaptım. Ütü yaptım. Temizlik yaptım. (Cuma günü genel temizliği Songül yaptığı için kolaydı tabii)



Cumartesi günü kızlar ve eşleri yemekte bendeydi. (Anne gel artık !) Kızlar brunch, akşam çayı ve akşam yemeği menüsüne tabii idiler. Beyler ise akşam yemeğinde bize katıldı. Menü için alternatifim yoktu. Çünkü pek evde olmadığımdan alışveriş de yapmıyorum.



Biftek (Haşlama)

Kekikli Patates Püresi

Havuçlu Pilav

Cacık

Salata



Tatlı olarak irmik tatlısı vardı ama fotoğraflarını çekemeden tükendi :)



Pazar sabahı kahvaltısında da spesiyalim olan mantarlı ve dereotlu yumurta yaptım. Hem tadı hem de görüntüsü güzel oluyor. Deneyin, seveceksiniz.



Sevgiler...





Hiç yorum yok: