Çarşamba, Ağustos 1

Siyah ! Beyaz ! En Büyük ?


Çoook hastayım. Şöyle frene sonuna dek basıp bir nebze durmak istiyorum ama nasıl ? Ben durmak istesem de hayat dolu dizgin devam ediyor. İki ayrı pasta yaptım son dört günde. Biri meyvalı diğeri çikolatalı. Meyvalı olan bildiğimiz pandispanya ile hazırlandı. Meyva olarak Lingonberry reçeli kullanıldı. Hafif ve güzel bir pasta olmuştu. Diğer çikolatalı pastamız biraz özel. Hamuru krep hamuru idi. 15 adet krep hazırlandı araya bütün cevizler döşendi. Ben çok hoşnut kalmadım. Çikolata sevenler için oldukça ideal diyebilirim ama bana biraz ağır geldi. Süngerimsi krep hamuru çok hafif olduğundan çok baskın bir çikolata tadı vardı.

Ata'cım yediğinde ise "muz koymamışsın ama NONO dedi" belki de ceviz yerine muz koysam daha iyi olurdu. Çocuk haklı.
Sevgilerimle,

Hiç yorum yok: