Cuma, Temmuz 6

Özlendim mi ?




Nerelerdeyim ? Amerika seyahatinden sonra İstanbul'da bir bilemediniz iki gün kaldığım için blogumu güncelleyemedim. Sivas, Balıkesir, Çanakkale, Afyon, İzmir, Denizli dolaşıyorum. İstanbula uğradığım anlarda da uzun zamandır yapmak isteyip de yapamadığım yemekleri yapmaya çalışıyorum.


İlk fotoğrafımız sepet makarna. Bir kaç blog da kıymalı halini görmüş ben de yapmalıyım demiştim (ama şimdi blog isimlerini hatırlayamıyorum lütfen kusuruma bakmasınlar) ama o kadar az vaktim vardı ki kendime göre pişirdim. Etrafı anlayacağınız gibi kalın makarna. İçinde ise kalan makarnanın küçük küçük kesilmiş hali ile beşamel sos, çiğ krema ile pişirilmiş mantar var. Lezzeti çok iyiydi. Yapılış aşamalarından da ekliyorum bir kare. Aslında makarnaları yerleştirirken insan biraz yoruluyor ama sonuç buna değer. Daha fazla kızarabilirdi fakat ben beşamel sosu tabana koymadığım gibi makarnayı fırında da kızarması için fazla bırakmadım.


Afiyetler olsun şimdiden ...


Hiç yorum yok: