Salı, Mayıs 15

Tatlı Konuşmaya Devam




Ve hatta Balıkesir'den alınan ürünlerle yapılan tatlıları konuşmaya devam. Damla sakızına bayılırım. New Jersey'de dahi yana yakıla damla sakızı arayan beni yalnız bırakmayan Zerrin'in kulakları çınlasın. Damla sakızını tüm sütlü tatlılara yakıştırırım ve hatta bazı yemeklere de. Dün akşam biraz vakit geçirmek biraz da stres atmak için Balıkesir'den aldığım Damla Sakızı Macunu içeren muhallebiler yaptım. Sadece bir parmak tadına baktım. Enfesti ! Fakat siz de benim gibi resimlerle doyacaksınız artık... Beyaza beyaz yakışır diyerek öncelikle zarif bir kup hazırladım.

Daha sonra ahududu sosu ve bademlerle hem süsledim, hem tatlandırdım. Ben hala resimlerden çerçeveli küçük resimler yapmayı öğrenemedim. Öğrenen dek tek tek yayınlayacağım. Ksuuruma bakmayın artık.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Nesrincim, o guzel ellerine saglik. Muhakkak tadi da resimler kadar guzeldir.
Sagol var ol.

Ayca

merakli dedi ki...

Çok zarif olmuş gerçekten.Bende çok severim damla sakızını.

Cafe N dedi ki...

Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Beni çok sevindirdiniz.