Perşembe, Mayıs 3

Huzurlarınızda Perde Pilavı & Eksik Kalmış Çikolatalı Pasta



Şimdi diyeceksiniz ki, pilav ve pasta bolluğu. Hımm şimdi anlıyoruz. Aslen öyle değil yaklaşık 1,5 aydır yaptığım hiçbirşeyi yemiyorum. Bu sefer azimliyim kilolar verilecek.

İlk fotoğrafımız perde pilavı ve biz ailecek çok severiz. İlk yaptığımda Portakal Ağacı (idol malum) nın tarifini kullanmıştım yalnız bu fotoğrafta gördüğünüz Serpil'in marifeti. Benim elimde foto olmadığı için bu fotoyu kullanıyorum. Çok da güzel olmuş.

Ve tamamlanamamış bir çikolatalı pasta. Serpil'in gecen cumartesi aksamı arkadaşları için yapmamı isteyip ama iki ayağımı bir pabuca sokarak tamamlamama izin vermediği pasta. Aslında etrafına eritilmiş çikolatadan bir şerit hazırlamıştım. Fakat bir nebze donması gerekiyordu benim de maalesef vaktim yoktu. Aynı şey üzerindeki çilekler için de geçerli. Bir de bu pasta tam kıvamını almamışken seyahat etmek zorunda kaldı. O nedenle görüntü maalesef çok düzgün değil. Ustalar kusura bakmayın. Ama vallahi Serpil'in sucu...

Hiç yorum yok: