Pazartesi, Mayıs 14

Akşam Yemeğinden Kareler





Cumartesi akşamı yine bir aile yemeği için bir aradaydık. Menümüz çok kalabalık değildi ve misafirlerimizin sağlık problemleri nedeniyle kolay hazmedilebilir, rahat yenilebilir, hafif bir yemek olmasına çalıştık. Tatlı kısmında ise sadece Kemalpaşa vardı. Yaklaşık bir yıldır 15 günde bir Balıkesir'e gidiyorum işim nedeniyle. Hep Kemalpaşa mevkiinin ve tatlısının methini duyardım fakat deneme fırsatım olmamıştı. Bir akşam (bu rejimden önce idi) denedim ve Kemalpaşa'yı tahinle servis ettiklerini gördüm. Ben de kendi tatlımı (orjinal Kemalpaşa'dan alınmışlardır) hem tahinli hem kremşantili olarak iki şekilde servis yaptım. Beyler tahini beğendi ama annem maalesef beğenmedi. Anneme bir şey beğendirmek tabiii ki çok zor.

Ana Yemeğimiz Hünkar Beğendi idi. Nohutlu pilav ve közlenmiş kırmızı biberlerle servis yaptık.

Zeytinyağlı pırasa ve taze fasulye
Ispanaklı Börek
Semizotu Salatası ve Mevsim Salatası
Cacık ve Kayısı Kompostosu

Yanısıra ; iştahaçıcılar
Tatlı : Kemalpaşa

Hiç yorum yok: