Pazartesi, Mayıs 28

Bir Doğumgünü Kutlaması Değil İki Hatta 4 !

Güzel kardeşim Serpil'im cumartesi günü arkadaşlarımızı evine çaya davet etmiş. Etmiş diyorum çünkü benim son dakikada haberim oldu. Veeee en yakın doğungünü kutlayan ben ve Gülçin'cim başta olmak üzere davete icabet eden Nalan ve Nevin in de geçmiş doğumgünlerini kutlama, bu vesile ile bol bol sohbet etme imkanı bulduk.

Hemen menümüzü paylaşayım :

Yaprak Sarma,

Barbunya

Kırmızı Biber Dolma

Kısır

Semizotu Salatası

Havuç Salatası

İçli Köfte

Peynirli Börek

Patatesli Çörek

Portakallı ve Sakız Macunlu Kek

Tahinli ve Cevizli Kurabiye

Doğumgünü Pastası

Uzun zamandır meyva salatası için kavun üzerinde desen yapmak istiyordum. Kısmet bugüne imiş. Kavunumuzu bıçakla şekillendirdim ve içine kiraz ve çilek yerleştirdim. Bu tabii en çok Nil ile Ata'nın hoşuna gitti .



Doğumgününden lezzet kareleri ...




2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bizzat bu güzellikleri bu kadar güzel ellerden çıkmış hali ile ve bir o kadar güzel insanlarla paylaşınca gerçekten sevinçler çoğalıyor lezzetler katlanıyor (aman kaloriler beni duymasın tabii şişştt..çıt çıkarmayın:) ) Ellerinize sağlık Nesrin,Nilgün ve Serpil..Heriey birbirinden lezzetliydi ben hepsinin tarifini görmek isterim buralarda...Sevgi ile yoğrulmuş insanların hamuru da bunun gibi sevgi ile hazırladığınız yiyeceklerinizin tadına doyum olmadı..Tekrar buluşmak üzere..Sevgi ile.

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuştu geri ye kalanları ben poşetlere doldurup götürdüm elinize sağlık.