Salı, Mayıs 22

Güzel Haberler Aldım

Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ...


Biri söz dinlemez yaramaz mı desem, afacan mı desem bir kardeşim. Diğeri de onun vasıtası ile tanıdığım ve çok sevdiğim bir arkadaşım. İkisi ile de ilgili çok güzel haberler aldım bugün. Ve hakikaten çok mutlu oldum. Soner nişanlanmış ve Aysim de nihayet resmi olarak USA lı olmuş. Allah yollarını açık etsin. Mutlulukları daim olsun. Bu hafta yemek yiyeceklermiş beraber. Gerçi benim yaptığım kek ve poğaça kadar lezzetli olmaz ama. Şaka bir yana, dört arkadaş Washington DC ye gittik birlikte. Hep aklımda ve gönlümde Smitsonian müzelerini görmek vardı ve onlar da benimle birlikte idi. Ben de bir gün önce onlara yolluk olarak Ebruli bir kek ve zeytinli poğaçalar yaptım. Çok güzel iki gün geçirdik. Soner cim buradan tekrar tekrar teşekkürler... Aysim sen de sağol canım vesile olduğun için. İşte kareler ...



Hiç yorum yok: