Salı, Ağustos 28

Gün Batımına Hüzün Yakışır !

Didim'de gün batımı !Gündoğumunu görmek için özellikle zaman ayırmak gerekir ama günbatımı öyle mi ya. Belki bir deniz kenarında, belki arabanın için de trafikte tesadüf ederiz günbatımına. Güzel olmasına güzeldir seyri ama hüzün yakışır ona. Bilmem bence öyle ! Çok keyifli bir sohbetin içindeydim bu gün batımında ama resmi görünce bunları yazmak geldi içimden. Masamızda sıcacık çiğ börek, puf börek ve patlıcanlı gözleme vardı. Üzerine mi ? Enfes bir kazandibi üstelik sakızlı dondurma ile. Işık yetersiz olduğundan fotoğraflarını çekemedim. Her defasında daha kaliteli bir fotoğraf makinası almak için nedenlerim çoğalıyor .

Didim'de 1,5 gün kaldım ama sadece gün batımını seyretmedim tabii ki. Yakamoz da vardı şansıma... Makinam yoktu yanımda, çekemedim. Bir dahaki sefere . Bir de incirli pastamız var. Didim yakınlarında Topçular diye bir mevkii var. İzmir'deki Topçu'yu bilenler bilir. İşte o Topçu'dan burada birçok var. Çöp şiş yapıyorlar evet lezzetli ama bana kalırsa ızgara edilmiş soğan ve domates çok daha lezzetli . Ayran sürahi ile geliyor. Üzerine de çay. Şimdi incirli pasta dedikten sonra bunları niye anlatıyorum diye içinizden geçirdi iseniz hemen aktarayım. Siz 39 derece sıcakta çöp şişlerinizi yerken etrafınızda ilkokul (pardon artık ilköğretim deniyor) çağında çocuklar sepetlerde incir satıyor. Geçen gün semt pazarımızda kilosuna 8 ytl veren ben bir sepet inciri 5 ytl ye aldığımızda biraz buruldum itiraf edeyim . Yine semt pazarındaki incir satan abiye kızmıyorum. Çünkü gerçekten çok güzellerdi. İşte efendim aldığımız bu incirlerle beş çayımızın yanına bir pasta yaptık sevgili zuzu ile. Yiyenler tarafından tadı pek bir beğenildi. Son derece hafif ve leziz bulundu.
Yazlık yerindeki kısıtlı imkanlarla arz-ı endam eden pastamız. Krema yerine Vanilyalı Cream Ole kullanıldı.
Sevgilerimle,


Hiç yorum yok: