Cumartesi, Eylül 1

Aylardır Bu fotoğrafları Bekliyorum

Geçtiğimiz Mayıs ayında enişteciğimiz Cemal'in 40. yaşını kutladık. Bizim gözde haftasonu mekanımız Garipçe'de yapılan sabah kahvaltısı ile. Muhteşem bir bahar sabahı ve sonrası idi. Pastayı kendim yapmaya karar vermiştim. Elbetteki aksilikler peşimi bırakmayacaktı. Ama yılmadım ve burada gördüğünüz pastayı yaptım. Ben dahil herkes müthiş sevdi. Kremalı pasta olması özellikle tercih edilmişti. Aksilikler dedim ya öyle böyle değil. Ama aksilik olarak başlayıp daha sonra güzel bir anıya dönüştürdüğüm kısmı da paylaşmadan geçmeyeyim. Pastayı süslemeye gece saat 10 civarında başladım. O da ne. E ben bu pastayı neyin üzerine yerleştireceğim çok büyük. aradım taradım koca evde bu pastayı yerleştirecek bir şey bulamadım. Pastayı yerleştirmek için tasarladığım en büyüğünden Ikea tepsime ise kesinlikle sığmıyordu. Veeeeeeeeeee babamın resimleri köşeden bana göz kırptı. Tabii üzerinde çalıştıklarını aşırmadım. Ama eskiz olarak bir kenarda bekleyen ya da beğenmediklerini koyduğu dolabı açtım oradan aynı boyutta iki tuvali aldım ve alüminyum folya ile kaplayarak pastaları onların üzerine yerleştirdim. Pasta kesimi bittikten sonra bu folyoları sıyırıp resimleri Cemal'e hediye etmem ise büyük alkış aldı. Sağol Baba !

Diğer aksilik ise benim pastayı fotoğraflamak için fotoğraf makinamı aradığımda ortaya çıktı yoktu. İmdadıma Cemal'in kuzeni ve abisi yetişti. Gelin görünki bu fotoğraflar Eylül ayında elime ulaştı ben de size sunuyorum.


İyi ki doğdun Cemal !
Ben bu pastayı yerim NONO'm yapmış !

Hiç yorum yok: