Cuma, Ekim 19

Hiç Hesapta Yokken ...

Ahretliğim zaman zaman kalemini (bu devirde klavyesini demek lazım ama) bazı dergi ve gazeteler için kullanır. Bugün tesadüf eserlerinden birini okudum. Bir alıntı yapmış Çinlilerden, Derlermiş ki ; yüreğimizde yeşil bir dal saklarsak şarkı söylemeye bir kuş gelecektir elbet...


Birden aklıma Romeo & Juliet'in balkonundaki kuşlar geldi. İtalya'nın Verona kentinde aşağıda resimlerini göreceğiniz evin onlara ait olduğu söylenir ve ziyaret edilir. Bu ziyaretimde ben de balkonda koklaşan iki kuşu resimlemeye çalışmıştım. Neden ve niçin etkilendim bilemiyorum ama bu da öylesine olsun işte ...



İzmir ile ilgili güzel bir yazı okumak isterseniz de buyrun Ruya'cığımın satırlarına...

Kalemine sağlık ahretliğim...


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Nesrin cim, doğum günü ve geçmiş olsuna yorum yazmayı beceremedim karakter uyumuszluğu verdi sistem o nedenle buna yazıyorum. Öncelikle çok çok geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış Allah sevdiklerine bağışlamız anneni babanı anneanneni..Sonra çok çok teşekkürler.Bana hazırladığın sürpriz doğum günü,kendimi karanlık hissettiğim günlerime ışık saçan dostluğun tatlı mı tatlı pastan bundan sonraki ömrüme ışık saçmasını dilediğim nazik hediyelerin için...seni çok seviyorum..öptüm..bu arada o sufleden çok fena canım çekti nolcak şimdi:)
Rüya (ahretlik:) )