Perşembe, Ekim 18

Bayram Tatlıları ...

Bir bayram daha geride kaldı. Hepinizin geçmiş bayramını kutluyor ve sevdiklerinizle nice bayramlar geçirmenizi temenni ediyorum. Farkettim ki ben bu bayram hiç tatlı fotoğrafı almamışım. Neden ? Nedeni şu ki bu bayram hayatımda en tatlısız geçirdiğim bayramdı. Yiyemedim, güzelim ev baklavalarını, kadayıfları. İştahımı bir dahaki bayrama saklıyorum. Elbette sizi tatlı görüntülerinden mahrum bırakmayacağım. Ramazan Güllacından başlayarak geçtiğimiz bayram Amerika'da yaptığım tatlıları sergileyeceğim.

Güllacı porsiyon şeklinde görüyorsunuz. Bu şekilde biz daha çok beğendik. Sunum olarak da enteresan oldu. Yakında size Güllaç ile ilgili bir de süpriz yapacağım. Zira bir yakınıma Güllaç yapma sözüm var.

Bu tatlılar baklavalık hazır yufka ile yapıldı. Hepimizin bildiği baklava orjinal gelmeyebilir ama artık son zamanlarda pek görmediğimiz havuç dilimlerine dikkat etmenizi istiyorum. Gerek görsellik gerekse de hamurlu tatlıları sevenlere tat olarak daha doyurucu gelecektir.


Bu bayram ayrıca bir kabaklı pasta yaptım. Ama kuzenimin şeker kızı Ilgaz'ın acilen doğumgününü kutlamamız gerektiği için fotoğraflayamadım. En kısa zamanda kabaklı pasta ile karşınızda olacağım.


Sevgiler ...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bayramlarin en guzeli evde buyuklerin olmasi, el opmeye gelenler bunlar olmayinca hic tadi tuzu olmuyormus, anneler babalar dedeler nineler bayramin en guzel hediyeleri, ne mutlu sizeki uc kusak birlikte bayram kutluyorsunuz. Allah nice bayramlara daha kalabalik ailelerle kutlamak nasip etsin. Bayram aile, cocuk, buyukler, yaslilar, akrabalar, ziyaretlerle ayri bir deger kazaniyor, bunlar olmayinca bayraminda tadi yok. Tatlilarin goruntusu yeter tatsak acaba nasildir? Neyse biz bu bayram resimlerine bakarak agzimiz sulansin, insallah bigun tadinada bakariz. Iyi bayramlar .. )

Cafe N dedi ki...

Ayla'cım beni yorumsuz bırakmayan yegane izleyim hakikaten haklısın bayram anılarla ve anı sahipleri ile güzel. Allaha bin şükür ki tadımız, sağlığımız yerinde. Ve umarım uzun yıllar sürer. Darısı hepinizin, herkesin başına...
Sevgiler
Nesrin