Perşembe, Şubat 14

O çok mutlu ... Ve sevgililere ithafa devam ...

Aralık ayında Ankara havalimanında uçağımı bekliyordum. Herkesin yaptığı gibi bu vakti arkadaşlarımla br türlü yapamadığım telefon görüşmelerine ayırmıştım. Telefonda müzmin bekarlar klübümüzün kalan üç üyesinden bir arkadaşım var. Ve ben gayri ihtiyarı çığlık attım. EVLENİYOR MUSUN ? Evet O'nu nişanladık. Dört kişilik ekibimiz iki kişiye düştü. O, çok mutlu... Biz de O mutlu olduğu için pek mesuduz ve bu mutluluğunun ömrünün sonuna dek artmasını, diledikleri yerde bebelerini büyütmelerini diliyoruz. İşte bu kahve o gece ikram edilenlerden biri. Aşağıda ise geceden kareler...

Size daha evvel yüzük yastıklarından bahsedeceğimi söylemiştim biliyorum. Bu karelerde de O'nun için hazırladığım yüzük yastığını görüyorsunuz. Bugün yeterli vaktim yok ama muhakkak bahsedeceğim hikayesinden. Sevgiyle ...

Pasta Divan'dan :)

Hiç yorum yok: