Pazartesi, Şubat 4

Beni Idare Edin

Yine Amerika dayim. Bu sefer yanimda kendi bilgisayarim olmadigi icin ingilizce karakterlerle yazmak zorundayim. Lafi uzatmayacagim. Onumuzdeki gunler sevgililer icin anlamli bir alisveris cilginligina yonlendiriyor insanlari burada. Bu fikirden yola cikarak bu pazar kalp kekler yaptim. akide sekerleri ile susleyip iki sevgiliye hediye ettim. Kekimiz damla sakizli ve kakaolu. Aslinda tereddut ettim bu ikisini birlestirirken ama cok guzel oldu. Damla sakizini dovup, tarcin, hindistancevizi ve kakao ile karistirarak ilave ettim. Deneyin :) sevgilerimle ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ablacim,
Ellerine saglik.... Çok guzel gorunuyorlar :)
2 Sevgiliyi tahmin etmek zor degil :) ama kiskandim bende isterim benimkilerin ustune beyaz çikolata ve kalpli süslerinlede süsler sen makbule geçer :DDDD