Pazartesi, Aralık 24

Rüzgar Gibi Geçti ...

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Geçmiş bayramınız kutlu olsun efendim. Çok hızlı ve yoğun geçen bir seyahatin sonunda eve hasıl oldum. Aslında daha uzun kalmaya niyetim vardı fakat buradaki işlerimin yoğunluğu nedeniyle döndüm. Geçtiğimiz pazar uyandğımızda bir de baktık ki heryer kar. Bu havada evde hele de bizim Amerika da evde mutfakta vakit geçirmek çok keyiflidir. Lakin mutfağa girince biraz moralim bozulmadı değil. Hiç aleşveriş yapmadığımızdan yapmak istediklerimi gerçekleştirmem mümkün değildi. Ben de eldeki mevcut malzemelerle birşeyler yapmaya çalıştım. Kepekli poğaça ve hurmalı kekimsi birşey. Kekimsi birşey diyorum çünkü kabartma tozu olmadığını farkettiğimde (hem de bizim evde) çok geçti. Tadı süperdi onu söyleyeyim fakat tabii ki süngerimsi değildi. O gün aslında kahvaltıya misafir bekliyordum. Gelemeyeceği belli olduğu için kabartma tozu olmamasını çok umursamadım. Mangolu dondurma ile servis yapıldığında ise enfes birşey olmuştu. En kısa zamanda deneyerek tarifini yazacağım. Akşam çayımıza ve tabii sohbetimize arkadaşlarımın yaptığı enfes bisküvili pasta ve mango dondurmalı hurmalı tatlım eşlik etti.
İnanasınız gelmiyor biliyorum ama bunun dışında sadece iki akşam tarhana çorbası yaptım. Mutfağa girişim bundan ibaretti.


Hiç yorum yok: