Çarşamba, Ağustos 6

Folyo'da Somon ...


Hepiniz artık biliyorsunuz ofiste kendi yemeğimizi pişiriyoruz. Geçtiğimiz günlerde yaz formatına uygun bir menümüz vardı. Folyo'da Somon ve Kepekli Makarna. Somon için benim tercihim eğer diyet tarzında ise bu. Fakat değil isem hardal soslu yine fırında ama folyosuz üzeri kızarmış halidir.
Kısaca tarfini vereyim.
Somonun deri ksıımlarını ayıkladıktan sonra, bir folyoya yerleştiriyoruz. Taze kekikleri bir tutam olarak koyuyor, bir dilim limon ile süslüyoruz. Ben tuz kullanmıyorum ama kullanacaksanız da organik deniz tuzu kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim. Kişniş tohumu ve tane karışık biber de ilave ediyor folyoyu sıkıca kapatarak fırına veriyoruz. Malum bir işyeri yemeği olduğu için ben unuttuğumdan benim somonlarım fazla pişti. 150 C da 25 dk yeterli olacaktır.
Sevgiyle ...

Hiç yorum yok: