Çarşamba, Mayıs 28

Çocukluğumuzun Gazozları ...


Hiç gazoz almak için para biriktirdiniz mi ? Ya hiç gazozu leblebi tozu ile içtiniz mi? Peki elinizden almasın ve ben de istiyorum ağlamasını duymamak için kardeşinizden saklanarak gazoz içmenin keyfine vardınız mı ? Hiç gazoz kapağı topladınız mı ?

Ne kadar kıymetliydi gazoz bizim çocukluğumuzda ! Ve ne kadar lezzetliydi. İşte o unuttuğum lezzeti sanki bir kez daha tattım. Nerede biliyor musunuz ? Denizli'de... Denizli'nin meşhur bir ZAFER GAZOZU varmış. Bu gidişimde öğrendim. Eğer yolunuz düşerse mutlaka sorun ve deneyin; benim gibi çocukluğunuza dönmek isterseniz eğer.

Ayrıca, hernekadar Vali Bey'in yapacağı ziyaret nedeniyle yapılan temizlik dolayısı ile tamamını gezememiş olsam da Etnografya müzesine mutlaka uğrayın derim. Denizli Sancağı'nı görmek dahi sizin için yeterince anlamlı olacaktır. Sevgilerimle,

3 yorum:

ssbb dedi ki...

bu benim gerçekten çocukluğumun gazozu. fotograf için teşekkürler!

Cafe N dedi ki...

Rica ederim. Paylaşmaktan çok mutlu oldum.

^zeynep^ dedi ki...

merhabalar, bir blog'dan digerine atlarken sizinkine rastladim, baktim o da ne "zafer" gazoz. memleketimde en çok özledigim seylerden bir tanesi:-)