Çarşamba, Nisan 18

İzmir Hatıraları

Kordon

2 yorum:

gulay dedi ki...

AAAhhh nerden buluyorsunuz boyle seyleri walla bilmem.
Sadece resimle olmaz ama , hani arada sana ozgu misralarin... Okumayali cok oldu...
Simdi resmi gorunce gunes batarken , istanbul simidne cayi katik edip gevrek citirtilar arasinda manzarad kaybolmak cekti icim. Sen yokmusun,sila hasretimi yaptiracaksin bana durup duruken....
Cafe N sade bir isim olmus G & N daha hos geliyor kulaga :)
Takipteyiz, bekleriz...

Sevgiler

Not: Yorumlardan birinde kisa zamanda esin olacak kisi cumlesi akillarda soru isareti yaratti (kimin yazdigi mechul ama :)) , basin aciklamasini basindan once duyayim aman...

Opuldunuz efendim

Adsız dedi ki...

aaa bak şimdi ben de çok merak ettim şimdi bu esin kaynağını, kimmiş ayol o? bu arada sanki hiç birşeyi merak etmezmişim de bunu merak edesim tutmuş gibi oldu bu cümle ama, beni bilen biler sevdiklerimi ben hep merak ederim yeni.
lafı uzatmayalım, ve karıştırmayalım ve evet basın açıklamasından önce bir özel açıklama bekliyor olduğumuzu beyan edelim...

evet... bekliyoruz!!!!!